Age of Sigmar: Parada Armii – Tydzień 1

warsztat

Ochoczo zabrałem się do pracy. Oto co zdołałem zrobić od ostatniego postu.

Najpierw zacząłem sklejać „hopaków na duuuużych świniach” :). Skleiłem dwóch póki co.

gore gruntas

Muszę przyznać że miałem z nim nieco kłopotów. Patent na doklejenie uszów jest dosyć dziwny i kłopotliwy. Najzabawniejsze jednak są „dolne szczęki wraz z językami”. Za nic nie chciały pasować. Przy próbnych pasowaniach wyglądało to okropnie zostawały milimetrowe dziury.    Zrezygnowany i pogodzony z myślą o „green stafowaniu” jakoś tak wcisnąłem tą część od niechcenia i… eureka spasowało! 🙂

Dla porównania z Ogrem na kocie, jeśli ktoś jeszcze nie widział:

gore gruntasVSogre riders

Coś zaczyna mi się marzyć armijka „Destruction” na wierzchowcach :).

Po sklejeniu (i częściowym podkładowaniu, jak widać wyżej 🙂 ) wróciłem do brutali.

Oto ich obecny stan:

orruks brutes vip and chanter

Widoczny na pierwszym planie Warchanter pozbawiony został przedniej części zbroi. Jakoś tak mi się spodobał, tym bardziej że nie jestem fanem wszystkich tych rogów z niego oryginalnie wystających.

Podobny zabieg zastosowałem do Orruka z „Bat’lethem” :), którego nazywam „entuzjastą”. Ten wyraz radosnego oczekiwania na nadchodzącą przemoc na jego gębie….priceless.

Jeden z „hopaków” jest już prawie gotowy.

Orruk vip A

Dodałem mu żółty naramiennik. Od początku miałem plan dodania im żółtych detali, żeby pasowali do moich „starych” orków. Z naramiennika nie jestem do końca, póki co zadowolony. „Bazgroł” widoczny na środku zaczął jako zgrabne obicie, ale ciągły proces ulepszania doprowadził do widocznego efektu :/ . Pewnie nad nim popracuje jeszcze.

Podstawka to też wip.

No i na koniec rzut na resztę bandy:

orruk brutes vip

Do następnego razu…

1 thoughts on “Age of Sigmar: Parada Armii – Tydzień 1

Dodaj komentarz