Age of Sigmar: Parada Armii

warsztat

Pod patronatem krakowskiego Vanaheima rozpoczęła się właśnie Parada Armii skierowana do graczy AoS i tych którzy by chcieli rozpocząć zabawę z tym systemem. Zainteresowanych odsyłam tutaj.

W skrócie, należy pomalować kilka ‚jednostek’ do AoS maximum z dwóch pod-frakcji należących do jednego wielkiego sojuszu. Wszystko to ma się znaleźć na podstawce scenicznej 15′ x 15′.

We wrześniu wyłonienie zostaną zwycięzcy. Zdecydowanie nie mogłem przepuścić takiej okazji! Nie dlatego że uważam, iż jestem mistrzem modelarsko-malarskim ale dlatego że tego typu imprezy dają mi „kopa” do ukończenia danego projektu.

Ostatnimi czasy w podobny sposób właśnie ukończyłem 800 pkt. do Bolt Action a nieco wcześniej  awangardę Austriacką do Napoleon-Bogowie wojny.

Obecnie uzbierało mi się parę rzeczy do Aos.

Oto co póki co mam do pomalowania:

co

na zdjęciu od lewej: Boss+Maw-Crusha, 5xOrruk Brutes, Warchanter, i jeszcze w wypraskach 3x Gore-Gruntas.

Dojdzie do tego jeszcze…coś :).

Będę zamieszczał co tygodniowe relacje z moich postępów, zapraszam do kibicowania ;).

Do następnego razu…

2 thoughts on “Age of Sigmar: Parada Armii

Skomentuj

