Warsztat – czyli co obecnie staram się ukończyć, lub zacząć…

Zapewne jak każdy „modelarz” jestem w ciągłym stadium poszukiwania „następnego, nowego, niedokończonego projektu”.

Ostatnio tych „projektów” zaczęło się mnożyć, dlatego też nic nie mogę dokończyć.

Podzielę się co ważniejszymi rzeczami. Muszę przyznać że obecnie, po głowie chodzi mi głownie Age of Sigmar, ale zapewne, już niebawem nastąpi odbicie w jakąś inną stronę.

Postanowiłem zrobić dokończyć skavenow. Miałęm na wpół pomalowaną 20, ale chcę jeszcze dodatkową 20 w nieco innych barwach. Myślę raczej o używaniu ich w AoS bo z WHFB raczej ciężko.

Oto całkiem i zupełnie dokończone (u mnie niesłychane…) pierwsza 20-stka:

skaven_red

 

Druga 20-stak jest „In Progress”. Nieco inna kolorystycznie. Głównie z powodu chaosu jaki na stole może panować w AoS. Jednostki mogą się mieszać a trzeba wiedzieć i tak która jest która.

skaven_whiteOgólnie nie celuję w wyszukane malowanie. Nic skomlokowanego, głównie kolory podstawowe, wash i trochę rozjaśniania. Panowie powyżej mają mieć jeszcze broń mocno pordzewiałą, ale to może stać się na jakimś kolejnym etapie dokańczania. Gdzieś w przyszłości…

Celuje w coś takiego, to jedne szczur dokończony (jeśli nie liczyc podstawki):

skaven

 

Dodatkowo staram się kontynuować moich „orczych” piratów. Zajmuję się obecnie tymi którzy będą „black orkami” dla mojej załogi. Jeden, pokazywany wcześniej jest gotowy (- podstawka):

bozzman

I dwóch na ukończeniu:

 

bozzman 2

bozzman flag

 

Rozpocząłem też pracę na Ikitem. Model jest metalowy a część z plecakiem była mocno odkształcona. Sporo się namęczyłem by ją spasować.

ikit

Dokończyłem (prawie…) trolla, używanego głównie do Mordheim. Muszę pomalować jeszcze 2, i wypróbować w AoS.

troll

Po mojej ostatniej porażce w lokalnym (małym) turnieju AoS, zacząłem rozmyślać co by tu zmienić. Wymyśliłem parę rozpisek do orków, ale postanowiłem też zrobić sobie ogry :).

Potrzebuje Tyrant’a. Przeglądałem dostępne modele. Ten GW model nigdy jakoś mi się za bardzo nie podobał. Golfang (czy jak mu tam…) z GW jest super, ale jest trudno dostępny i drogi jak nieszczęście. Postanowiłem coś „sklecić” samemu. Oto co uzyskałem po wielu przymiarkach:

tyrant

Bardzo podoba mi się uzyskany efekt kompozycyjny :). Korpus pochodzi od sztandarowego ogrów z DragonRune. Ręce od GW dragonogrów, imponujące „coś” na karku to kawałek z Gorghora do beastmanów GW. Trup krasnoluda to mantic.

Oczywiście potrzeba tu green stuffu i duuuuużo pracy jeszcze.

 

Do następnego razu…

Dodaj komentarz