Warsztat – bałagan jak nigdy i Night Goblin boss/Workshop – big mess and a Night Goblin boss.

Witam wszystkich odwiedzających, jest to historyczny wpis 🙂 jako że, zdecydowałem się od dzisiaj na „dwu-językowość”. Nie mogę obiecać, że każdy wpis będzie tak wyglądał, ale będę się starał.

Dwa tygodnie temu pokazywałem moje „nowe, niedokończone projekty”. Sytuacja nie uległa zmianie. Jak widać na poniższym zdjęciu moje miejsce „pracy” zawalone jest „projektami”, które wymagają mojej uwagi i które po trochu kończę. Długo by wymienić rzeczy które widać na zdjęciu.

 

Welcome to all who have decided to visis my humble Blog. It is an historic entry :), because I have decided today to create entries in „dual-language mode”. Well, I cant promise I will do that for all entries, but I will certainly try.

Two weeks ago I was showing my „new unfinished projects” that I am working on. Situation didn’t really change. As you can see on pictures below my „work space” is overfllowing with staff, that need my attention. It would take a long time to name the things visible on the picture. 

working space

Bezpośrednio (co widać poniżej) pracuje nad ogrami na „kotach”, nad moimi piratami do AoS, bandami do Frostgrave, Ikitem, Snitchem i podstawką dowodzenie do Napoleona w skali 1/72 i jeszcze dodatkowymi ogrami (bez „kotów”)…

At the moment I am working on (as you can sort of see on the picture) ogres on „cats”, my AoS orc pirates, warbands for Frostgrave, Ikit, Snitch and final stand for my Napoleon army in 1/72 scale, oh and even some more ogres(with no „cats”)…

working space1

Jedną rzecz udało mi się ukończyć ;), no prawie. W każdym razie doprowadzić do stanu „używalności”. Chaiłem spróbować zagrać w AoS night goblinami i potrzebowałem do tego jakiegoś „nocnego bossa”. Nie zastanawiając się długo postanowiłem sklecić coś z posiadanych części.

Rezultatem jest, figurka z 6-stej edycji, są one sporo większe od obecnych goblinów i jako takie dobrze się nadają na „szefów” Odciąłem grot włóczni i zastąpiłem go krasnoludzkim toporem, nieco ozdobionym na goblini-orczą modłę. To był szybki projekt i raczej nie skomplikowany a rezultat możecie ocenić sami.

There is a one thing that I maged to finish, well almoust finish. Anyway it is usable as a „playing piece” ;). I wanted to try out a night goblin warband for AoS. I needed a boss for such endavour. Didin’t take me long to decide, that I will make one my self.

The result was/is a 6th edition goblin. These were bigger then current edition and look good as bosses. I cut off spear head and replaced it with dwarvish axe head, which was re-decoraed a bit in goblin – orcish fashion. That was a fast and uncomplicated project, you can see results below.

n.goblin boss n.goblin boss1

 

Do następnego razu…

 

Till next time…

1 thoughts on “Warsztat – bałagan jak nigdy i Night Goblin boss/Workshop – big mess and a Night Goblin boss.

Dodaj komentarz