Age of Sigmar: Parada Armii – Tydzień 2 cd.

warsztat

Kolej na mój drugi wpis w tym tygodniu dotyczący postępów moje „AoS Armii”. Skupiłem się głównie na kończeniu orrukowych brutali.

orruk brutes week 2

W sumie niewiele im już brakuje. Z rzeczy prawie nietkniętych pozostaje broń i oczywiście podstawki. Oto kilka zdjęć poglądowych:

Zmieniłem „technikę” obić na żółtych elementach. Wróciłem do metody „na gąbkę” pluz rozjaśnienia. Myślę że wygląda to teraz znacznie lepiej:

Orruk details

Zacząłem też majstrować coś przy „latającym gorylu” znanym jako Maw-Crusha.Generalnie buduję go w wersji „Gordrrak -o podobnej”, ale chciałbym móc go również wystawić jako zwyczajnego Megabossa (zwyczajnego heh… 🙂 ). Dlatego namagnesowałem jego dłonie, by móc zmieniać zestaw uzbrojenia:

gordrrak1

Mam też plan, by na magnesach osadzić samego Gordraka, tak by był łatwiejszy w transporcie. Jednak skoro już to robię, zrobię dla niego osobną podstawkę, tak by mógł brać udział w „ustawkach” bez latającego goryla :).

I to na tyle póki co.

 

Do następnego razu…

 

1 thoughts on “Age of Sigmar: Parada Armii – Tydzień 2 cd.

Dodaj komentarz