Frostgrave: Nie jedzcie żółtego śniegu!

warsztat

Ostatnio mocno jestem zajęty tworzeniem armii do AoS, ale nie mogłem zaniedbać mojej bandy do Frostgrave. Jutro gram pierwszy mecz w kampanii i w związku z tym doprowadziłem moją grupę początkową do „stanu używalności”.

Oto i moja banda i jej „szef” Enchanter:

Frostgrave warband

W ostatnich dniach poprawiłem szczegóły na „konstrukcie”:

medium construct

Doprowadziłem do stanu używalności drugiego z „osiłków”:

north thug1

Jak i również „Butch” jest w stanie gotowości 😉 :

butch

Z jutrzejszej bitwy zrobię raport, tak że zapraszam wszystkich zainteresowanych.

 

Do następnego razu…

Skomentuj

