Age of Sigmar – banda orków piratów cz.2

Miałem nadzieję na większe uaktualnienie w tym temacie. Niestety prace nie posunęły się za daleko. W każdym razie niewiele mam  do pokazywania.

W zasadzie mam złożonych moich pięciu bosmanów (BlackOrcs), ale malowanie nie posunęło się zbytnio.

Oto dwa chłopaki WIP. Drugi członek „Da Cruw” (Orcs) w przygotowaniu:

crew1

Łeb rzeczonego „pana” pochodzi od „Spellcrow”, bronie są zrobione z plastricard’u. Cała reszta to oczywiście Games Workshop, zestaw Savage Orcs.

Teraz drugi załogant w przygotowaniu. To, jak już mówiłem figurka bosmana która funkcyjnie będzie pełnić rolę Black Orc’a.

crew2Wygląda bardzo „zrzędliwie” :), generalnie wyjdzie bardzo fajnie (się mi wydaje). Całość to „Spellcrow”.

 

Miałem nadzieję skończyć całą bandę przed następnym lokalnym turniejem. Zdarzenie to jednak ma miejsce 14.11 i nie wydaje mi się żebym zdążył. Tym bardziej że format będzie „Patrol” a nie „Skirmish”.

Tak czy siak, zamierzam zrobić trochę zdjęć na owej imprezie i dać wam znać jak mi poszło ;).

 

Do następnego razu…

 

Dodaj komentarz