Age of Sigmar: Parada Armii -na finiszu

warsztat

Dzisiaj ponownie krótko. Całą uwagę zaprząta mi ukończenie mojej „pracy konkursowej”. Pierwszy jest w środę więc tuż tuż, a tak naprawdę to czas na ukończenie mojego dzieła mam dzisiaj i jutro…

Kilak zdjęć, bez wdawania się  za bardzo w szczegóły. Trochę zapomniałem o moim „warchanterze”, wiec go trochę „podgoniłem”:

wip_warchanter

Duże świnie, prawie gotowe. Do dokończenia broń, podstawki i trochę szczegółów:

wip_gore_gruntas

I na koniec Godrakk i „goryl”. Nie przepadam za malowaniem rogów i tym podobnych wypustek. Model Maw-Crusha ma ich chyba „zyllion”, tak że „…jeśli już nigdy nie pomaluje kolejnych „rogów” to wciąż będzie za wcześnie…”  😉

wip_Godrakk

To tyle. Za tydzień pewnie więcej zdjęć z ukończonego projektu. Potem mam nadzieję wrócić do malowania i grania(!) innych rzeczy.

Do następnego razu…

Dodaj komentarz