Frostgrave – pierwsze figurki gotowe (prawie…)

Pierwsi kombatanci gotowi do walki w zamarzniętym świecie „Frostgrave”

first ready frostgrave

Mała aktualizacja. Skończyłem malować dwóch, pierwszych „Zbrojnych” do bandy Necromancer’a. Malowanie było dosyć szybkie i biorąc pod uwagę efekt końcowy jestem raczej zadowolony. Oto kilka zdjęć:

 

manatarms1 manatarms1a manatarms1bI druga z figurek:

manatarms2 manatarms2a manatarms2b

Tarcze, jak widać od strony wewnętrznej zapaćkane są tylko na czarno. Tak naprawdę widoczne to jest tylko na zdjęciach, ale docelowo niewątpliwie to poprawię.

 

Obie figurki są z zestawu GW dla Bretoni, do nie istniejącego już (hlip!) Warhammer’a. Jak już pisałem świetnie pasują do figurek „Frostgrave’owych”

 

Na zdjęciu widoczny jest jeszcze rycerz, ale jego malowanie zostaje nie zmienione. Malowałem go, bez mała jakieś 15 lat temu :).

 

frostgrave knight

Przemalowałem mu tylko tarcze teraz, by bardziej pasował do „Zbrojnych”.

 

Do następnego razu…

 

 

Dodaj komentarz