ORKI – „Nobzowe” konwersje do Warhammer’a 40k cz.2

Pracowałem trochę nad moją grupą orków do 40K. Oto jak wyglądał jedne z orków gdy go ostatnio pokazywałem i dla porównania stan obecny. Ork jest prawie (…a jakżeby inaczej) skończony:

ork 3 bis

Dodatkowo „na warsztat” trafiły dwa kolejne orki. Na razie we wczesnej fazie. Oto pierwszy z nich i jego opcje uzbrojenia:

ork 4 opcje

Na białym, nie atrakcyjnym póki co elemencie znajdzie się coś na kształt piły tarczowej.

 

Drugi z orków. Oprócz opcji choppa/Power claw postanowiłem dać możliwość posiadania przez tegoż Nobza „większej” broni strzeleckie. No bo przecież większe jest lepsze…

ork 5 opcje

Na powyższym zdjęciu dobrze widać, skończony ale jeszcze nie pomalowany dorobiony przeze mnie element. Jest namagnesowany więc można w każdej chwili wrócić do oryginalnej „shooty”. Jak już pisałem wszystkie dodatki są wykonane z plasticardu i plastructu.

 

Do następnego razu…

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz