ORKI – „Nobzowe” konwersje do Warhammer’a 40k

Jakiś czas temu postanowiłem ‚zrobić’ sobie trochę orków do Warhammer’a 40k. Nie za bardzo gram w ten system ale podoba mi się mała rozgrywka w stylu „Kill Team” i temu miał służyć ten projekt.

Zacząłem od ‚Nobza’. Chciałem by miał on „Power Claw” jako broń, jednak figurka którą miałem ( z zestwu boyz’ów) byłak jakaś taka mała i niewyróżniająca się. Szczególnie ne tle Nobzów z zestawu „Black Reach…” (czy jakoś tak).

Postanowiłem więc przerobić model z wyżej wymienionego zestawu. Odciąłem rękę z siekierą (fachowa nazwa to choppa 🙂 ) i od podstaw zbudowałem rzeczony „Power Claw” używając produktów plastruct . Oto efekt:

ork 1 caly

Malowanie oczywiście jeszcze nie jest w 100% kompletne, ale figurka jest gotowa.

Gdy ją „skończyłem” pomyślałem, że w sumie to warto by mieć możliwość wymiany opcji uzbrojenia. Postanowiłem więc zbudować jeszcze jednego ‚Nobza’, namagnesowanego by móc wymieniać „Power Claw” na „choppe”.

Poniżej figurka:

ork 2

Jak widać nie ma prawej ręki, która jest wymienna. Powiększyłem też pistolet/shutta.

Tak wygląda opcja z siekierą:

ork 2aA tak opcja z „Power Claw”:

ork 2b

I jeszcze jedne rzut:

ork 2cOczywiście 🙂 malowanie jeszcze nie kompletne.

Teraz, z kolei pomyślałem sobie że warto by mieć takich 5. Mogli by też służyć za „Cybork boyz”. Przystąpiłem do pracy. Póki co „na warsztacie” jest 3 -ci ork, który prezentuje się tak:

ork 3  Wkrótce pozostałych 2. Jak tylko będę miał coś co da 🙂 się pokazać to wrzucę!

Dodaj komentarz