Age of Sigmar: Freeguild cz.3

warsztat

Nie dotarły do mnie figurki, które miałem mieć nadzieję już tydzień temu. W związku z tym postanowiłem się zająć tematem pokrewnym. Tym bardziej że w zasadzie obecnie, z grubsza wymalowałem już wszystko co mogłem...

freeguild wip

Będzie to armia niewątpliwie liczna. Tak 120 + figurek na pewno. Od początku myśląc o niej, miałem na uwadze jakieś podstawki. Poruszanie 40-osobowych oddziałów, po jednej figurce na raz jakoś mi się nie widzi…

Wróciłem oczywiście do mojego pierwotnego pomysłu „elastycznych podstawek” (TUTAJ można przeczytać/zobaczyć oryginalny wpis).

1

Postanowiłem jednak zmniejszyć podstawki, tak by mieściły po 5 figurek. Umożliwia to większą elastyczność co do ustawienia.

2

W końcu w AoS nie koniecznie zawsze będziemy chcieli wystawić naszą piechotę jako jeden wielki kloc. Co do tej konkretnej armii mam całkiem kilka pomysłów na wystawianie. Co ciekawe będzie to dużo bardziej historyczne w sensie formacji, niż pozwalały na to reguły w WHFB.

 

3

Jak widać ze zdjęć, podstawki mają nieco różny wygląd. Na początku wycinałem coś o kształtach nieco bardziej organicznych, ale chyba jednak zostanę przy tym prostszym wzorze.

4

Materiał jest miękki  i bezproblemowy jeśli go ciąć „na wprost”. Przy obłych kształtach stawia jednak już opór i cały proces się wydłuża i staje uciążliwy.

To na tyle tym razem. Wkrótce, zapewne ciąg dalszy.

Do następnego razu…

2 thoughts on “Age of Sigmar: Freeguild cz.3

Dodaj komentarz