Age of Sigmar : Gobliński rydwan

warsztat

Jak widać „wydarzyła” mi się raczej spora przerwa w moich publikacjach, tak jakoś wyszło…

Żeby nie przedłużać marudzenia:

Robiąc rozpiskę na ostatni turniej, brakowało mi 50 pkt. do przewidzianych 1500. W „księdze Destruction” znalazłem za 40 pkt. gobliśnki rydwan. Statystyki ma raczej tragiczne :), ale rusza się szybko i mógł się przydać do zajmowania „objectiwów”.

Nie namyślając się długo wygrzebałem „staruteńki” model i zabrałem się do jego przemalowania. Sam model rydwanu (i goblinów) jest raczej fajny i ciągle trzyma poziom. Inna sprawa ze starymi plastikowymi wilkami. Żeby całość wyglądała jako tako kiepskie wilki powinny być pomalowane na niezłym poziomi.

Chciałem by miała lekkie przejścia tonalne, co przy nie posiadaniu „spray guna” jest zawsze problematyczne.

Oto pierwsze efekty na samych wilkach:

wilki1

A to (prawie) końcowy rezultat całości:

rydwan1rydwan2

Swoją drogą turniej poszedł mi tragicznie, a rydwan nie przydał się do niczego :).

 

Do Następnego razu…

Dodaj komentarz