Frostgrave – Wataha Nekromanty/Necromancer’s Warband

Udał o mi się (prawie…) dokończyć 3-ech kolejnych członków, bandy Nekromanty. Brakuje dokończenia paru szczegółów, ale są oni gotowi „na stół”. Wszystkie figurki pochodzą z plastikowego zestawu „North Star Miniatures”.

Oto owe najemne zbóje.

 

I have managed (almost…) to finish 3 additional members of Necromancer’s warband. Some details are missing, but these guys are „table ready” as far as I am concern. All minis are form plastic „North Star” set.

Below mentioned „hired thugs”

 

 

Złodziej:

Thief:

thief1

thief2

Łucznik:

Archer:

archer archer1

Żołnierz:

Infantryman:

Infatryman

Infatryman1

Lubię ten zestaw „Frostgrave” od „North Star”, ale nie mogę zrobić zadowalającego łucznika. Jakoś „pozy” mi nie odpowiadają. Co bym nie próbował, na koniec nie jestem usatysfakcjonowany.

Chyba będę musiał poszukać łuczników gdzie indziej.

As much as I like these „Frostgrave” „North Star” miniatures I can’t get an archer right. Somehow end result always does not seem right. No matter how many „poses” I try.

I guess I’ll have to find archer miniatures someplace else.

 

Na koniec rzut całej bandy. Brakuje jeszcze 2x kusznikóww

Take on the whole, (available so far) warband. Two crossbowmen are still to come.

necro_warband necro_warband1

Do następnego razu…

Till next time…

 

Dodaj komentarz