Age of Sigmar: Freeguild cz.8– Faceci w rajtuzach

warsztat

W przerwach, związanych z tworzeniem mojego pierwszego, głównego oddziału regimentowego zajmowałem się też składaniem oddziałów pomocniczych.

Pokazywałem już „złom” który zamierzałem przekształcić w łuczników:

freeguild bowman

W większości już się to udało. Sześciu członków „wesołej kompani” prawie gotowych. Docelowo na razie 10-ciu.

O ile na polu bitwy nie można liczyć, że wyrządzą przeciwnikowi wielkie szkody, o tyle ich rola jest bardzo ważna. Mają regułę, która pozwala im się poruszyć po tym, jak obie armie zostaną ustawione! Jednym słowem można blokować teleport armiom takim jak Seraphon’i czy Fyreslayers‚i”.

Składając ich do kupy, miałem silny „Mordheim vibe”, dlatego mimowolnie przychodziły mi imiona do głowy :).

Oto oni:

Dowodzący – Robin Nohood

robin nohood

Billy the Kid

billy the kid

Braciszek

braciszek

Atilla

atilla

YellowBeard

yellowbeard

One EyeWilli

one eye willi

Brakuje mi „Mordheimu”… 😦

merryBand

A tymczasem rozpocząłem prace nad kusznikami:

crossbow

Do następnego razu…

5 thoughts on “Age of Sigmar: Freeguild cz.8– Faceci w rajtuzach

Dodaj komentarz