Frostgrave – Nowy Mordheim (?) cz.2

Dalsza część przyglądania się nabytym przeze mnie figurkom do gry „Frostgrave”.

Dzisiaj plastikowy zestaw z którego można złożyć 20 kombatantów w różnych kombinacjach.

boxes

W pudełku znajduje się 5 plastikowych, identycznych wyprasek. Każda z nich daje spore szanse na zróżnicowanie swoich wojaków i stworzenie potrzebnych klas. Z punktu widzenia estetyki i zgodności z „flufem” gry, by stworzyć takie klasy jak: barbarzyńca, rycerz czy zakonnik (templar), należy sięgnąć do innych figurek, choć oczywiście nie trzeba.

Frostgraveplastic    Frostgraveplastic1Dodatkowo w pudełku jest wypraska z 20 okrągłymi, 25 mm podstawkami.

Nie skleiłem jeszcze nic, przymierzanie „póz” jakie mi pasują z reguły trwa u mnie bardzo długo :). Dla potrzeb porównania skali jeden z modeli sklejony na „stacku”.

Nie trzeba chyba mówić że, plastiki z zestawu z metalowymi czarodziejami komponują się bardzo dobrze. Na poniższym zdjęciu, figurka z zestawu w środku. Po lewej prezentowany już „rycerz” z „BLack Tree Designe”, po prawej natomiast pieszy sierżant z takiegoż zestawu firmy „Fireforge”.

plastic

Nie trzeba chyba mówić że pasują do siebie jak ulał! Plotka na sieci głosi że „Fireforge” i „North Star” mają tego samego rzeźbiarza. Figurkę z „Fireforge” (powyższą) można zobaczyć na zdjęciach, w podręczniku do „Frostgrave”!

Wieść głosi że zestawy z „Gripping Beast” do „Sagi” pasują równie dobrze.

Spróbowałem też porównania z „Warlord  Gmes”. Na zdjęciu jest widoczny wczesno-imperialny rzymianin i „wyspiarkiego celta”.

plastic1

Rzymianin jest jak na mój gust nieco za drobny i mały, ale celt wygląda całkiem fajnie. Myślę że wykorzystam któregoś (takiego półnagiego) jeśli będę chciał wystawić barbarzyńce.

Ostatnie porównanie jaki mi przyszło do głowy do z figurkami GW do władcy pierścieni.

plastic2

Tutaj uważam że, Gondorczyk jest za drobny i nie wygląda najlepiej obok „Frostgrav’a”. Łatwo mogę jednak sobie wyobrazić bandę zbudowaną z rohirimów, strażników itd. grającą w „Frostgrave” – z Gandalfem jako jednym z czarodziei :). Sporo tam fajnych figurek które można by użyć, jednak ja bym ich nie mieszał.

Do następnego razu…

Dodaj komentarz