Bogowie Wojny: Napoleon – Awangarda Austriacka 1809 w skali 1:72 cz. 2

Grenzers

 

grenzers allDokończyłem „bataliony” mojej lekkiej piechoty Austriackiej – Grenzerów. Podobno sam Napoleon był pod wrażeniem tych oddziałów, jednak sami Austriacy wykorzystywali ich z mieszanym skutkiem.

Ciągle się uczę jak malować tą „małą” skalę. Niewątpliwie dobór kolorów ma spore znacznie. Moich Grenzerów pomalowałem na dwa sposoby. Jedni mają barwy i oporządzenie Regimentu 4 -tego, drudzy 14. Wydaje mi się, że wyraźnie widać iż Regiment 4 wygląda lepiej.

Białe oporządzenie, „pasy nośne” wyszły znacznie lepiej niż słabo widoczne czarne Regimentu 14-stego.

 

grenzers    Drugi batalion:

grenzers1I bataliony z Regimentu 14-stego:

grenzers2 grenzers3Jako że jest to dopuszczalne w regułach gry, postanowiłem lekką piechotę umieszczać po dwie figurki na podstawkę. W czasie gry będzie jasne co jest piechotą liniową a co lekką. Zdecydowałem się też na nieco „cięższe” podstawki (ruiny, kamienie). Ma to podkreślić umiejętność lekkiej piechoty do operowania w trudnym terenie.

 

Oczywiście jak zawsze:), całość jest prawie gotowa…

 

Do następnego razu…

Dodaj komentarz