Ogry do Age of Sigmar – cz. 3

Mournfang do Age of Sigmar

 

MournfangXbox_445x319

 

Tak jak sugerowałem w pierwszym wpisie z tej serii, postanowiłem wydać trochę pieniędzy na Age of Sigmar. Zainwestowałem, okazyjnie na Allegro w pudełko Mornfang’ów.

Póki co malować zacząłem jednego, zobaczę jak wyjdzie to domaluje drugiego :).

Zdecydowałem się też namagnesować model. Jest on sporych rozmiarów i zdecydowanie ułatwi to transport.

Początek projektu:

motnfang poczatekMagnesy w zaznaczonych miejscach.

Oto jak praca powoli posuwa się do przodu:

mournfang now

Skóra „kawalerzysty” pomalowana. Myślę że wyszła lepiej niż w poprzednich Ograch. Jak widać malowanie kota też zaczęte.

Muszę dokupić „jajowate” podstawki. Próbowałem na okrągłych, ale nie podoba mi się.

 

Do następnego razu…

Skomentuj

