Takie tam różne…

No, to była najdłuższa przerwa w krótkiej historii mojego bloga. Wakacje i masa pracy zawodowej złożyły się na taki rozwój wypadków. No cóż, się zdarza… teraz trzeba by wrócić do ględzenia i prezentowania moich nie koniecznie kompletnych projektów, prac, wyzwań i całej reszty.

Od czego by tu zacząć? Ano tak sobie pomyślałem, że może od niczego konkretnego. To że nic nie publikowałem, nie koniecznie oznacza że nic nie robiłem w kwestii naszego ulubionego hobby.

Dłubałem trochę w różnych rzeczach, choć muszę przyznać że większość z nich dotyczyła Age of Sigmar.

Na pierwszy ogień pójdzie mój stół do grania.

Zrobiłem go jakiś czas temu. Dostępność „mat do grania” była wtedy znikoma, więc żeby osiągnąć jaki taki efekt posłużyłem się klejem farbą, tapetą, trawką w arkuszach i płytą mdf. Wychodzę z założenia że, klimatu ostatecznie nadają postawione na stole tereny. I tu właśnie był problem bo pasujących do AoS terenów u mnie trochę mało jakoś było. Postanowiłem więc dokończyć parę zaczętych rzeczy i coś tam dorobić.

Efekt wygląda tak:

Hmmmm…szczerze z bliska wygląda na bardziej zastawiony :).

Dokończone (prawie…) elementy to wieża z czerwonej cegły. Zrobiłem ją lat temu całkiem kilka, ale podstawka była całkiem niedokończona.

Obecnie:

Podrobiłem wreszcie lasek GW, którego zrobiona podstawka czekała na drzewa (a właściwie listowie na nich…) od ponad roku:

 

Zrobiłem dwa nowe elementy. No, nie całkiem zrobiłem bo to ‚rzeczy’ GW-owe:

Z karteru 40-stkowego powstało post-meteorytowo-uderzeniowe jeziorko:

Ruiny LOTR uzyskały podstawkę i parę dodatkowych szczegółów (jeszcze do dokończenia):

To tyle z rzeczy ‚niefigurkowych’. Z tematów ‚pomiędzy’ dokończyłem podstawkę dla Maw-Crusha’y:

Podążając tym tropem…

Dokańczam właśnie 3 dodatkowe Gore-gruntas dla moich Iron Jawz:

Zarówno same świnie jak i orki są nieco w innym malowaniu, ale myślę że komponują się ok ze starą 3-ką:

Wziąłem się też za coś z kategorii „sprzymierzeńców” dla moich IJ. Oto podstawka wip dla tej ‚ślicznotki’:

🙂

Resztę pokażę jak będzie co pokazywać…

Na koniec coś nieco innego. Na półce przy moim stanowisku, od dawna stoi prawie gotowa armia austriacka z okresu napoleońskiego w skali 1:72. Zrobiłem ją do gry polskiego autorstwa  „Napoleon – Bogowie wojny” Po paru godzinnym przyglądaniu się kiedyś rozgrywce ( na jakimś konwencie…) bardzo chciałem w nią grać! Niestety w Krakowie nie znalazł się nikt kto by podzielał mój entuzjazm :). Tak czy siak armia jest i tak po prawdzie jest jeden z moich ulubionych (prawie…) dokończonych projektów. By całość spełniała wymogi gry, potrzeba jeszcze podstawki z generałem. I postanowiłem go dorobić (tudzież jeszcze jedną artylerię).

Tak prezentuje się armia na półce:

A to przymiarki do generała:

Oczywiście na podstawce musi się znaleźć znacznie więcej niż sam generał :).

I to na tyle.

Do następnego razu…(oby nie był tak odległy!)

Skomentuj

