Warhammer 40k: 8-ma edycja. Część 2.

warsztat

Ho ho nie minęły dwa dni a tu wpis…no jak na mnie to błyskawicznie :).

Zawziąłem się i postanowiłem pomalować niejakiego Bossa Zagstruka.

zagstrukk_and_boyz

Zanim przejdę do zdjęć rzeczonego Orka…

Po niezbyt długim przemyśleniu tematu doszedłem do wniosku, że gdzieś powinienem mieć jeszcze więcej orków. Oto co znalazłem w czeluściach swoich pudeł z „laleczkami” (jak nazywała nasze hobby jedna moja koleżanka z pracy …):

waaaagh

Z „kopterami” i Nobzami to przeszło 50 punktów (power level), tak że jak to mówią anglo-sasi „I am coverd for a time being…”, co oczywiście nie znaczy, że zaraz nie kupię czegoś nowego :).

Ok, koniec ględzenia. Kilka zdjęć Bossa. Pewnie nad nim jeszcze popracuję, ale jest jak najbardziej gotowy na stół:

Tyle.

Do następnego razu…

Skomentuj

