Age of Sigmar: VIP Wierdnob i inne…

warsztat

W minionym tygodniu, nie znalazłem zbyt dużo czasu na swoje ulubione hobby. Niestety zanosi się że w tym będzie podobnie. Dobrze że później mamy święta majowe… 🙂

Skończyłem prawie szamana dla „Ironjawz’ów”. Być może nie rzuca się to w oczy, ale jest na nim parę istotnych szczegółów które muszę dokończyć. Postanowiłem go jednak uczynić „battle ready” na nadchodzący lokalny turniej.

weirdnob shaman wip

Dodatkowo pracuje nad kolejnymi trzema „gruntasami”…

gruntas wip

…i pięcioma „brutalami”.

brutes wip

Odkąd pojawił się powyższy zestaw mam ochotę zaatakować go z „kleszczami i nożem” :), znaczy zrobić jakieś poważne konwersje. Niestety ciągle się spieszę składając tych orruków, zawsze jest jakaś okazja na którą potrzebuję ten oddział „JUŻ”.

Tak jest i tym razem, no cóż może przy 4=ej piątce coś więcej pokombinuje. Tutaj jedyne na co było mnie stać, to przeróbka/zmiana „dzidy” na topór i przerobienie nieco ręki z „krwawym trofeum”.

brutes wip1

Poza wyszła fajnie.

Za tydzień turniej, mam nadzieję że zakończy on pasmo moich hmmmmm…nie do końca szczęśliwych batalii :).

Sprawozdanie w „święta majowe”.

Do następnego razu…

Skomentuj

