Age of Sigmar: Dread Maw/Wij

piedestal

Mój „Dread Maw” był niewątpliwie „ciekawostką” na ostatnim lokalnym turnieju (Bitwa 1, Bitwa 2, Bitwa 3) .

Zapewne przez to, że był niepomalowany 😉 nie wygrałem tych „zawodów”.

Żarty, żartami ale bestia niewątpliwie wymagała malowania.

Wij jest skończony, co jak zwykle u mnie oznacza, że jest „battle ready”. Z malowania jestem generalnie zadowolony, ale….

Po pierwsze, wnętrze paszczy jest „przejściowe”. Nie bardzo mogłem się zdecydować co z nim dokładnie zrobić i póki co wygląda (z bliska) hmmm….tak sobie :).

Po drugie widzę pewne niedoróbki. To się zdarza prawie zawsze przy dużych modelach, po wykonaniu zdjęć w dużej rozdzielczości :).

W każdym razie oto moje bydle obecnie:

 

Do następnego razu….

2 thoughts on “Age of Sigmar: Dread Maw/Wij

Skomentuj

