Frostgrave: Jawelineer/Oszczepnik

piedestal

Kolejna figurka do mojej bandy  w „Frostgrave”.

frostgrave-javeliner_tracker

Generalnie pomalowałem go by pełnił rolę oszczepnika. Brał już udział w opisywanej wcześniej bijatyce (TUTAJ można sprawdzić), ale wyglądał bardzo… „niedokończenie”.

W sumie myślę, że w miarę potrzeb będzie też pełnił rolę „tracker’a”.

Figurka jest „battle ready”, ale ciągle się zastanawiam co z nim jeszcze zrobić.

Na początku miałem mu dorobić swego rodzaju „futrzany płaszcz” z „green stafu”, ale po pomalowaniu go nabrałem ochoty zostawić go jak jest. No może nie całkiem, myślę o „wytatuowaniu” go.
Pamiętacie „Conana Barbarzyńcę” z Arnoldem 🙂 ? Z początku filmu jest taka scena, z małym Conanem  w lesie. Zaraz przed atakiem na wioskę, pojawia się koleś, nagi do pasa i wytatuowany. Moja figurka, śle w moim kierunku taki „wajb” :). Zobaczymy co z tego wyjdzie…

Póki co kilka zdjęć:

 

Do następnego razu…

Skomentuj

