Frostgrave: Summoner

piedestal

W niedawnym moim wpisie, opisywałem jedną z bitew w drugiej już kampanii „Frostgrave” jaką rozgrywamy.

Moje młodsze „ja” (niejaki Varatan ), zdaje się lubić tę zabawę i chętnie gra, nie żeby jednak coś pomalował… 🙂

Nie pozwolę „dziadowi” grać byle czym, w związku z czym malowanie spada na mnie.

Na tę kampanie, skomponował bandę z „Summonerem” jako czarodziejem na czele. W swojej kolekcji od lat(kilkunastu!) miałem niepomalowaną figurkę „Reaper Miniatures” która świetnie się moim zdaniem nadawała na tego „przyzywacza demonów”.

Nie namyślając się długo pomalowałem owego jegomościa. Oto co wyszło:

Do następnego razu…

2 thoughts on “Frostgrave: Summoner

Skomentuj

