Podstawki – Age of Sigmar i nie tylko

warsztat

Szybki materiał o charakterze informacyjnym. Na wstępie informuję, że nie mam nic wspólnego ze sklepem który tutaj (chcąc nie chcąc) zareklamuję :).

Generalnie w moich figurkach używam różnych podstawek. Pewnie jakby to „przeliczyć” to najwięcej będzie podstawek „GW”, ale nie czuję się do nich jakoś specjalnie przywiązany. Mowa o najzwyklejszych gładkich podstawkach.

Zdarzyło mi się już parę razy, pytanie o jakąś „niestandardową podstawę”, dlatego postanowiłem się podzielić pewnym przydatnym sklepem/linkiem. O ile oczywiście ktoś jeszcze go nie zna.

Sam ostatnio dużo „re-bejzuje” :), i szukałem czegoś taniego. Odpowiedzią były podstawki mdf.

1

Jak dla mnie są idealne. Większość tych, które potrzebne są masowo kosztują grubo poniżej 1 zł.

Oto kilka przykładów.

40 mm (np. Ogry)- MDF jes nieco cieńsza od standardu GW, bardzo nieznacznie jednak:

2

Mały pająk „wip” na owalnej (kawaleria) 60/35 mm (58 groszy sztuka 🙂 ):

3

Ponownie 40 mm:

4

I moje największe znalezisko (w przenośni i dosłownie) 170/105 (koszt 7 zł). Okazała się idealna dla Arachnaroka:

img_6297img_6298

Oczywiście dostępnych jest dużo więcej „modeli”. Są też kwadraty, a wszystko to w:

Home

Jedyny mankament jakiego się dopatrzyłem to, to że „pachną spalonym kotem” :D. No wiecie wycinanie laserem itd…

Do następnego razu…

Skomentuj

