Age of Sigmar: Warsztat-Ironjawz 1000 pkt.

warsztat

Moja „praca” na lokalną paradę armii stoi w gablotce. Miałem na razie odpuścić sobie AoS, ale postanowiłem „dorobić” trochę modeli, żeby mieć legalną rozpiskę na 1000 pkt.

Jeśli ktoś byłby zainteresowany  pozostałymi dioramami to TUTAJ można rzucić okiem.

Moich czarnych orków postanowiłem przerobić na „ard boyz’ów”. Niewiele się z tym wiąże, poza przerzuceniem ich na okrągłe podstawki. Jest to jednak problem gdy do klejenia figurek używało się kleju do plastiku. Łatwo można model pozbawić nogi. Na szczęście obyło się bez większych ofiar, jedna oderwana kończyna, która została łatwo zreperowana :).

Na pierwszy ogień poszło 9 plastików i metalowa grupa dowodzenia (znaczy chciałem zrobić 10 ale coś nie tęgo u mnie z liczeniem 😉 ) . Kolejnych kilkunastu to stare metale, więc problemu nie będzie.

Orki jak już kiedyś pisałem, mają malowanie zrobione dawno temu. Kiedyś wydawało mi się piękne teraz już no…nie bardzo. Myślę jednak że dają radę i generalnie „przemalowywania” nie będzie.

 

 

Druga rzecz z tematu AoS to grupa kolejnych 5 „brutów”. Tym razem zrobiłem ich z „dwurakami” czy jak to tam zwał. Póki co jeszcze tylko z podkładem:

vip_orruk

 

Pozostawała sprawa piątego brutala z bronią specjalną. Można taką mieć na każdych 5 orruków. To fajna sprawa, tylko że w zestawie jest wyłącznie jeden wzór takowej, to ten pan poniżej:

orruk-brute__special-weapon

Postanowiłem zrobić swoją wersję. Oto jak to wyglądało już gdy zdecydowałem się na kształt i wielkość:

orruk-brute__special-weaponvip

Na tym etapie w sumie miałem dodać jedno mocowanie i charakterystyczne „zęby” na broni. Doszedłem jednak do wniosku że mam dużą płaską powierzchnię która po pomalowaniu nawet nie będzie zbyt ciekawa.

Zdecydowałem się dodać detal w najszerszym punkcie by urozmaicić całość. Oto efekt końcowy(chyba… 😀 ), jeszcze nie malowany:

orruk-brute__special-weapon1vip

Na tym białym tle słabo to widać, ale jak się można domyślić „zęby” płaskorzeźby wystają poza ostrze.

Tyle na dzisiaj. Jutro jeszcze mały „Frostgrave’owy” wpis.

Do następnego razu…

Skomentuj

