Frostgrave: Łucznik z północy

warsztat

Przez dłuższą chwilę zastanawiałem się jaki wpisać tytuł. Jednak angielskie określenie „northmen” jest wielce użyteczne. Nie bardzo chciałem użyć określenia „wiking”. O ile w języku polskim używa się określenia „południowcy” (Włosi, Chorwaci itp.) to jak nazwać tych drugich, z przeciwnej półkuli? Północnicy…? 😀

No w każdym razie. Dokończyłem mojego łucznika, (minus śnieg na podstawce) a że dzisiaj oficjalnie rozpoczęliśmy kampanię jestem pewien że spisze się świetnie. Albo nie….;)

a tu jeszcze nie dokończony jego druh „thug”. Wymieni innego uczestnika bandy nieco mniej „północnego” ;).

north thug

Do następnego razu…

Skomentuj

