Frostgrave: Banda z północy WIP

warsztat

Długo starałem się zorganizować parę osób, żeby zagrać kampanię w „Frostgrave”. Moja stara „ekipa”, która grała w „Mordheim” rozjechała się po Polsce. No takie już jest IT-owe, korporacyjne życie ;).

Tak czy siak, w końcu mi się chyba udało. Prz pomocy krakowskiego „Vanaheima” urządzamy kampanie. Jeśli ktoś mieszka w Krakowie to serdecznie zapraszam. Oczywiście zapraszam również jeśli ktoś mieszka np. w Gdańsku, ale mogą się z tym wiązać problemy natury logistycznej…

Linki dla zainteresowanych:

https://www.facebook.com/groups/1144445725622567/

https://www.facebook.com/events/690528491102819/

Bandę do gry posiadam już od dawna, ale postanowiłem ja nieco „przestroić”, tak by posiadała w miarę jednolity wygląd. Taki wikngo-waregowo – rusowy :).

Banda obecnie jest w fazie przerabiania. Mam nadzieję zdążyć przed pierwszą bitwą.

Oto jak wataha wygląda obecnie:

band

Czarodziej (Enchanter) i jego uczeń zostaną bez zmian.Wyglądają jak „ruskie dziady” 🙂

wizard_apprent

 

Tak samo moja siła uderzeniowa: man at arms & soldier:

hit guys

 

Wymienię natomiast moich dwóch osiłków. Zapewne wymiana będzie dotyczyła głowy z hełmem, na coś bardziej „skandynawskiego”. Gołogłowy byłby ok, ale maczuga jakoś mi nie pasuje. Zrobię coś z toporkiem lub mieczem…

osilki

Kusznik i łucznik to nowe nabytki. Wymienieni za swoich poprzedników jako tacy, którzy mogą uchodzić za „wikingów”

ranged

Oboje oczywiście wymagają wykończenia.

Podobnie jak pies (będzie się wabił: Butch 🙂 ) i konstrukt.

dog_contruct

 

Do następnego razu…

2 thoughts on “Frostgrave: Banda z północy WIP

Skomentuj

