Warsztat: Bolt Action – Sherman 75mm

warsztat

W zasadzie cały „tydzień modelarski” zszedł mi na znęcaniu się nad Shermanem do „Bolt Action”. Jest to mój pierwszy czołg od…no w sumie od zawsze :).

Jestem zwolennikiem upapranych i pordzewiałych czołgów, tak że przeglądnąłem całą masę materiałów o „weatheringu” zanim wziąłem się do pracy. Jako że, na początek nie chciałem nabyć całej góry polecanych produktów, posłużyłem się w sumie tym co już miałem.

Dodatkowo, niestety większość „tutoriali” o malowaniu czołgów zaczyna się od aerografu. Takowego obecne nie posiadam, i po przygodach z nim jakiś czas temu czuję do tego urządzenia małą awersję.

Trzeba też przyznać, że zacieki, rdza itp. wyglądają na łatwe do zrobienia tylko na filmikach kręconych przez „specjalistów”.  🙂

Myślę że czołg, wyszedł nie najgorzej koniec końców. Niewątpliwie będę jeszcze dorabiał detale, pewnie w nieskończoność. Szczególnie gąsienice i koła wymagają jeszcze pracy, ale na „stół” się nadaje :).

Oto efekty:

 

Do następnego razu…

2 thoughts on “Warsztat: Bolt Action – Sherman 75mm

Skomentuj

