Warsztat – Frostgrave

warsztat

Ciągle staram się powiększać swoją kolekcję postaci do „zmrożonego miasta”. Ostatnio starałem się dodać nieco strzelców i dokończyć figurki „prawie gotowe”.

Zdecydowałem się dodać trochę miniaturek GW z linii „Władcy Pierścieni”. Klimatem nadają się świetnie. Trochę gorzej jeśli chodzi o skalę.

archr_lotr

Figurka GW jest znacznie drobniejsza, dlatego też pozostawiłem ją na oryginalnej, wyższej podstawce :).

Druga figurka na zdjęciu to staruteńki model „Black Tree Designe” w równie staruteńkim malowaniu. Dodałem mu halabardę, dostosowaną z zestawu GW bretońskiej piechoty. Będzie służył za „krzyżowca”.

Postanowiłem też używać do „Frostgrave’a” starych bretońskich, metalowych łuczników.

archr_bret

Bardzo fajny model, i w bardzo zbliżonych proporcjach do modeli „North Star”.

Cieszy mnie fakt że kolekcja rośnie :).

kolekcja

Do następnego razu….

Skomentuj

