WFHB/AoS-szczurze drużyny/skaven teams

Od jakiegoś czasu, mam zamiar pograć „Skavenami” w AoS. W tym celu trudzę się, żeby armia była pomalowana. Przynajmniej jako całość.

Since some time, I am planning on playing ‘skaven ‘ for AoS. Because of that, I am trying to put rat-army in painted state.

Ostatni skończyłem (na poziomie grywalnym ;)) dwie drużyny szczurów.

Pierwsza z nich to miotacz spacz-ognia:

Recently I have finished (ready for play anyway ;)) two skaven teams.

First one, warp-fire thrower:

thrower

Druga to „ratling-gun”. Nie miałem oryginalnego modelu więc postanowiłem przerobić/skonwertować plastikowy miotacz.

Nie jest to jakaś skomplikowana konwersja. Zresztą zobaczcie sami:

The second one is a ‘ratling-gun”. I didn’t have the original model so I converted one of the plastic throwers. Not a very complicated conversion, check it out:

ratling

Odciąłem kopułę „beczki” a otwór wypełniłem dekoracyjnym szkiełkiem (warpstone!) ze sklepu „JYSK”(bodajże). Odciąłem wylot miotacza i zastąpiłem go lufami ratlinga z plasti-kardu. Całość spiąłem koślawą obręczą z „green-stuffu”. Chyba wyszło ok.

I ‘ve removed the barrel cover, and filled the whole with decorative glass (warpstone!) from some store. Thrower nozzle was replaced with barrels from plasti-card. Those were ‘banded’ together with a “green stuff” rim. I think it does look ok. :

Szczury gotowe nieść śmierć swoim wrogom! 😉

Rat-man ready to bring death to its enemies! 😉

Do następnego razu…

Till next time…

2 thoughts on “WFHB/AoS-szczurze drużyny/skaven teams

Skomentuj

